Během těhotenství dostávají kyčelní klouby zejména s přibývající vahou zabrat. S fyziotrenérkou Terezou Michálkovou si ukážeme tři cviky, které jim odlehčí a zároveň posílíme stabilizační svaly našich kyčlí. Naučíme se cviky: Letadlo, Podřepy ve výpadu a Protažení zevních rotátorů kyčle.

Nepřeceňujte své síly a cvičte tak, aby Vám to bylo stále příjemné. Frekvence opakování cviků je jen doporučením. Poslouchejte své tělo, sama nejlépe víte, co je pro Vás a Vaše miminko to nejlepší a v případě pochybností konzultujte svůj stav s lékařem.

Pro stávající, nebo budoucí maminky máme připravené stovky videí. V jednotlivých příspěvcích naleznete rady, tipy a triky, jak zvládnout přípravu na nový přírůstek do rodiny, jaká výbavička je potřeba, co a jak bude potřeba připravit. Nezapomněli jsme ani na stávající maminky, které na portálu naleznou příspěvky, které jim snad pomohou zvládat strasti a problémy s capartem jakéhokoliv věku. Budeme rádi, pokud zanecháte pod ppříspěvkem komentář, jak Vám příspěvek třeba pomohl, nebo zanechat doplňující informace. Určitě tím pomůžete nejedné mamince… holcina.cz